بازگشت دی‌ماریا به بنفیکا بعد از ۱۳ سال

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، که در سال ۲۰۱۰ بنفیکا را ترک کرده و راهی رئال مادرید شده بود، بار دیگر به این باشگاه پرتغالی پیوست.

انتظار هواداران بنفیکا به سر رسید و آنخل دی‌‌ماریا، قهرمان جهان که چند ماه پیش با تیم ملی کشورش آرژانتین فاتح جام جهانی شده بود، به این تیم پرتغالی پیوست.

این اولین حضور دی‌ماریا در بنفیکا نیست. او در واقع بعد از ۱۳ سال دوباره به این باشگاه برمی‌گردد. آنخل در سال ۲۰۱۰ بنفیکا را ترک کرد تا راهی رئال مادرید شود. او از فصل آینده بار دیگر پیراهن سرخ‌رنگ بنفیکا را به تن می‌کند تا به تلاش‌های این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ پرتغال کمک کند.

بنفیکا اولین باشگاه این ستاره آرژانتینی در خاک اروپا بود. او بعد از بازی در کشورش راهی بنفیکا شد و سپس با ترک این تیم با قراردادی ۳۳ میلیون یورویی به رئال پیوست. دی‌ماریا سپس راهی منچستریونایتد، پی‌اس‌جی و یوونتوس شد و حالا بار دیگر به بنفیکا برگشته است.

دی‌ماریای ۳۵ساله که قراردادش با یوونتوس به پایان رسیده به عنوان بازیکن آزاد به بنفیکا پیوست. او با این باشگاه قراردادی یک ساله امضا کرد.

دی‌ماریا در یوونتوس دوران پر فراز و نشیبی داشت و روی‌هم‌رفته از شرایط خود در ایتالیا راضی نبود. ستاره آرژانتینی برای بیانکونری ۸ گل به ثمر رساند و ۷ پاس گل داد ولی نتوانست مورد توجه هواداران قرار بگیرد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار